fredag 27 april 2012

Freeee!

Jag flyttar....till min allra första lägenhet!! yiiipiii jag kan knappt tro att det är sant men jag skrev på kontraktet i veckan och fick nycklarna så Malin och jag var där och planerade..var och hur ska man ställa alla möbler jag inte har än..jo lite har jag ju hos hemma men jag tänkte faktiskt låta det stå kvar och mamma pappa hjälper mig med möbler.

Så Malin och jag och mamma ska åka till Ikea imorgon och handla....yiiiipppiii! vi ska shoppa=) pappa betalar..och hämtar allt när vi betalat..lyx:) M sover över hos oss inatt så vi kan åka imorgon, nu ska vi mysa till max och vet ni vi ska på cruising imorgon med Johan, vi har ju ingen sån bil utan får titta på alla andra bilar...kanske lite fest ..men jag tänker mest på min nya lägenhet, tänk jag hyr lägenhet....stora tjejen=) snart 21 och flyttar hemmifrån....skrämmande och lite ovant..nu får jag ju köpa all mat själv..tvätta..och fy va taskigt..M får hjälpa mig:)///Suddis

2 kommentarer:

  1. Grattis gumman och din mor berättade nyheten och hon kommer att sakna dig vill jag lova, men iväg och shoppa nu så kommer vi på inflyttningsfesten=)
    nu åker vi ut på shoppingtur
    puss&kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad glad jag blir och du är så värd detta trollet för nu börjar livet...så oxå för mitt lilla pyre
    Så njut nu och vad köpte ni? tell me!!!:)
    Fan va jag längtar till Ikea..Erik får väl köra mig i kundvagnen....:)
    PUSSS!

    SvaraRadera