lördag 13 oktober 2012

Jag slutar blogga... har bytt jobb så ingen mer vårdjobb///Suddis

5 kommentarer:

  1. Bra gumman du klarar dig, och hälsa från oss kram

    SvaraRadera
  2. Gullet kolla in om Bodaborg har du varit där annars får vi fixa in oss där för utmaning..L vill ha oss med..samma lag:)
    Sätt på telefonen..den är ju avstängd!!!jag messar din mamma oxå...kramiz

    SvaraRadera
  3. Nu har du stängt av din telefon eller dålig teckning ska nog prata med din mamma om det=)..kram från oss och jag älskar dig gumman!

    SvaraRadera
  4. Ja.. jag håller med..& han blev så lycklig och överraskad:) jättekul att någon äntligen blev glad över att vinna..förutom Loreen då alltså som oxå lyste av lycka puss p dig & ragla in´t mer än du kan gå nu inatt sötis..hälsa m

    SvaraRadera
  5. Vad kul att Robin och du skrek väl så din stackars mor fick tinnitus..jo vi såg spektaklet, tur att man hade gott att äta och en skön filt.
    Älsklingen jag önskar dig en lugn söndag och hör av dig när du får tid...vi är hemma idag kram

    SvaraRadera