onsdag 9 september 2015

Bästa

Jag har bästa arbetsgivaren jag hade varit nervös inför att avslöja att jag är gravid man har ju hört både ditt och datt men skit samma tänkte jag och gick in till chefen igår strax innan min rast.
Istället för problem och skit fick jag istället en stor kram och ett grattis och det här fixar vi när det kommer på tal...och sen frågade han om jag ville att dom andra skulle få veta eller det var hemligt? ja inte hemligt sa jag och plötsligt blev det dagens nyhet och alla ville gratta..jag är jättenöjd med detta och hoppas fler får uppleva ett sånt positiv bemötande, nu är jag ledig för att besöka mvc..M är här och ska med han har parkerat lastbilen utanför fick ledigt denna stund, han har oxå en bra chef:) TACK puss & kram///Suddis

4 kommentarer:

  1. Var det blodprov tester mm eller gjorde du det på träff 1? ring gärna i eftermiddag efter 16:30 jobbar just nu & skickar i all hast från min iPhonene:)
    Puss gumman

    SvaraRadera
  2. Sara hälsar och natti från oss för inget mer festande för dig..vi dansar hela natten lång:) kramizar

    SvaraRadera
  3. Gumman en stor kram och ta det lugnt på jobbet idag.Kram

    SvaraRadera
  4. Vi vill verkligen passa på att gratta!! en av årets riktigt bra nyheter i allt tråkigt så må gott vännen och stora kramar från oss

    SvaraRadera