tisdag 3 januari 2012

Smitare

Jag Malin lånar Suddis blogg lite..mitt liv går ju lite upp och ner och ibland är det inte så lätt att orka med allt trots en skitfin nyårskväll/natt med Sudd och Lindas familj och ite minst min mamma som fick komma från sin tomma lägenhet och nu mår hon bra men jag mår rätt skit faktiskt för jag är fortfarande arbetslös och rätt trött på det och ska börja i aktivitetsgarantin om jag inte får ett jobb..FET chans för d ..
Men jag blev faktiskt riktigt överraskad då Linda messade och frågade ikväll om jag kan tänka mig komma till dom i veckan och helgen sudd jobbar så jag kommer att vara hos Linda med hennes man och barnen och få lite roligt för jag behöver lite kul i mitt liv så imorgon åker jag buss dit vid 15 och möter upp Linda vid sjukhuset efter hennes jobb..JÄVLA vad jag väntar på morgondagen när jag åker............Sudd och jag sover i samma säng inatt så jag kan störa henne hela natten med mitt dösnack om morronen men jag är snäll och ligger tyst..jag lovar..Sudd ser lite sur ut:) hon ska ju upp vid 6 så FAN om hon väcker mig...
Så jag smiter imorgon...........................Hugs n kisses M ♥

2 kommentarer:

  1. Morgontidiga jag hälsar dig välkommen M och vi hörs av under dagen men du är väl framme vid 16 tiden skulle jag tro, är du här innan jag är klar får du komma in på avd.
    Kram..och Sudd vakna nu för det blåser så du kommer iväg i tid gumman=)

    SvaraRadera
  2. Nu har M åkt och jag fick mess för 2 sek sen så hoppas hon inte kommer bort sig i stora stan=)
    Jag slutar jobbet vid 4 så snart hemdax..sen upp imorrn igen....trött redan///Suddis

    SvaraRadera