lördag 20 augusti 2011

Helg...

Denna helgen blev inte som jag trodde för min lediga helg började inte så bra, för i går så ringde Malin och hennes mamma hade blivit inlagd på sjukhuset så mamma och jag åkte till M för att följa med henne till sjukhuset.
Malins mamma hade fått problem med andningen så hon låg inlagd på avdelning och vi åkte dit, mamma stannade ett tag sen kom vi överrens att malin och jag skulle stanna kvar.
Vi satt på avdelningen hela kvällen och jag led av att se malin lida för sin mamma, och jag tyckte så synd om hennes mamma.
Just därför så kan inte Malin orka med något just nu och hon sover över hos oss i helgen, och hon ligger i soffan just nu så jag slutar nu och går till henne.
///Suddis

2 kommentarer:

  1. Men gumman då hur är det och vi tänker på både dig och Malin och ring oss så fort ni vet något.

    SvaraRadera
  2. Älskade vänner vi håller kontakten och jag håller tummarna för din mamma Malin.

    SvaraRadera