söndag 7 augusti 2011

Sista dagen hos Linda

Idag är min sista dag hos Linda och jag vill hellre stanna men börjar jobba på måndag...skit va tråkigt för jag har passat Lindas och Mickes ursöta barn Oskar och Tilda, fast jag kallar henne för tildis...

Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll, köra hem helt själv och d kommer att bli skittråkigt för det nu är man ju van vid massa människor omkring sig
Men min mamma och pappa väntar ju på mig ikväll...längtar redan...
Nu ska vi gå ut en stund O& T och jag så nu drar jag från bloggen
Puuusss

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman du är en ängel och du och Malin har gjort ett jättebra jobb med bloggarna.
    Men du har ju inte åkt än så än kan vi kramas...

    SvaraRadera
  2. Suddis min älskling, vi åker ju också ikväll från Linda så du behöver inte känna dig ensam om att känna saknad men vi har ju inte åkt än..
    Värst vad ni är snabba på datorn redan klara med bloggen..fattar noll=)
    Linda! vi är för gamla.........
    kramar Marie

    SvaraRadera