måndag 8 augusti 2011

Min första jobbdag

Vilken morgon asså jag är inte van att gå upp vid 6 men mobilen ringde och jag kryp ur sängen, mamma hade koll på mig och hade lagat frukost..lyxigt värre
Min dag på jobbet var inte så farlig, jo en massa läsande men väldigt glada pensionärer som fick träffa lilla mig...det blev kramkalas.

När klockan kröp mot hemdags vid 4 så kastade jag mig i bilen och hem..rätt skönt va?! urskönt och när jag kom hem hade pappa påbörjat middagen så min dag har inte varit så farlig.
men jag saknar Linda, Micke barnen Marie och Jonas..jag har ju levt med dom nu ett bra tag så min morgon var sig inte lik inga barn som kom och kramade mig inga barn som kröp upp i min säng.
Fick mess från Marie och hon är ju hos sina föräldrar nu så hon och Jonas blir lika omskötta som jag.
Gud vad mamma och jag kramades och pappa lyfte mig högt när dom mötte mig.
Puuss Suddis

2 kommentarer:

  1. NU är Jonas här så nu känns det bättre
    HAN var väldigt trött men kramade mig HÅRT så fort han kom in.
    Nu ligger vi i soffan och kollar på tv...kanske blir det mys..:)
    Men jag längar till DU kommer........

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det gick bra på jobbet och din mamma ringde idag och berättade allt..kramis där
    tildis saknade dig vid sängdaxsagan men hon hade ju pappa och mamma i sängen så hon somnade sött. OBS gäller O med=)
    Kramar

    SvaraRadera