torsdag 6 oktober 2011

Malin la ner

Malin la ner sin blogg hon orkade inte allt för hon har haft massor med problem men hon finns kvar här hos mig och hon kommer imorrn
Helgen ledig så vi ska ha mysa och äta gott och mamma ska få ta hand om oss.
ska ta och jobba imorgon på dagen och sen hämta Malin så hon slipper åka buss nu ska jag äta för mamma kommer snart..jag fixar potatisbullar med bacon idag med paj och den står i ugnen...evigt passande.
vad ska vi ha till? GLASS så klart...vaaannars=)
///Suddis

2 kommentarer:

  1. Hej gumman fick flytta från Blogspot så nu finns jag på wordpress..krångligt värre men det går..
    skriver på jonas ifåne
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Krama Malin från mig/oss och ni är välkomna till oss när som helst.
    Ha en underbar helg och hälsa din mamma&pappa
    Kram

    SvaraRadera