måndag 10 oktober 2011

Usch

Vad blöt jag blev...på morgonen sprang jag mellan bilen jobbet och blev jätteblöt..tur att man har ombyte på jobbet, fick torka mina kläder i torkskåpet..och sen var man inomhus hela dagen jag fick ha en filt på mig på vid fikat och mina händer var kalla på morgonen.
Inte kul att ta på en annan människa med kalla händer och det hjälper ju inte med att spola varmvatten heller på dom...
När jag skull åka hem hade regnet slutat och jag kunde stanna och njuta en liten stund..det luktade vått gräs och min lilla golfis hade torkat.
Nu när jag sitter här hemma regnar det igen..kul och jag som ska upp imorgon..får ta med med paraply eller nåt.
Mamma håller på att laga kvällsmat och jag har dukat...teamwork..jag diskar=) duktiga mig=)

///Suddis

1 kommentar:

  1. Nästa gång du kommer så fixar Micke service på pärlan.
    Blev du också blöt=)...T& O blev dyngsura men nu ligger dom i sina sängar och sover sött.
    Kram gumman

    SvaraRadera