tisdag 11 oktober 2011

Skönt va!

jag jobbade kväll och nu är jag ledig i 2 dar fram till Fredag...sen helgjobb..inte så kul men imorgon blir det shopping till Ikea med Malin.
Hon ska köpa ett databord eller nått sånt och då passar jag på att handla lite...det blir nog några vändor runt Ikea....följa skyltarna i golvet..tur att Johan inte är med..(Malins pojkvän) han hade lidit..
Och vi ska äta massor billigt...så får se om min lilla golfis orkar bära oss hem.
Om jag ska lägga mig tidigt ikväll? ...ALDRIG för nu ska jag vara ledig..nattsudd :)
///Suddis

1 kommentar:

  1. Hej gumman jag sov till halv ett...skrämmande länge men nattsuddar man så får man stå sitt kast...eller skitsamma för man måste ju hålla igång nångång...
    Vi gick och la oss vid 4 snåret...
    Hoppas du har det bra och sms:a gärna så fort du får tid.
    Kramar Marie (Jonas hälsar)

    SvaraRadera